11:43 Астахов Павло | ||
Світова статистика констатує тенденцію збільшення народжуваності дітей з порушеннями психофізичного розвитку . На жаль , Україна не є винятком із цього процесу. Дані центральної психолого – медико – педагогічної консультації свідчать про невпинне зростання кількості дітей , які потребують корекції фізичного та розумового розвитку . На сьогодні в Україні таких осіб 12 % від загальної кількості дітей віком до 18 років. Ці діти навчаються у спеціальних школах – інтернатах. Альтернативою для родини , яка не дає згоди на перебування дитини в інтернатному закладі , часто стає індивідуальне навчання. Серед його незаперечних переваг є : - можливість повного врахування індивідуальних особливостей дитини; - адаптація програми до зони найближчого розвитку; - наявність звичної для дитини обстановки; - відсутність негативного впливу взаємодії з іншими дітьми. Одним із таких учнів із яким я працюю другий рік є хворий на ДЦП Астахов Павло. У 2014 – 2015 навчальному році цей хлопчик показав значні позитивні зрушення у навчанні. Він із задоволенням виконує усі завдання , що я йому пропоную при вивченні нового матеріалу ,закріпленні вивченого. Цікавим був перший урок «Україна – єдина родина». Павло самостійно може показати прапор , герб України. У своїй роботі , як вчителя індивідуального навчання я керуюся завданнями початкової школи за А Петерсен. 1. Активізувати емоції школяра: - Я хочу. - Я відчуваю насолоду. - Я досягаю успіху. 2. Формувати суб’єктність школяра : - Учень – активний діяч процесу навчання. 3. Розвивати мислення школяра: - Думка учня активізується в процесі діяльності. Інтегрований урок «Лялька -мотанка – домашній оберіг». В процесі кожного уроку я використовую різні здоров’язберігаючі технології бо вони є прогресивним методом збереження здоров’я учнів у сучасному середовищі. Це різноманітні хвилинки відпочинку. - Дихальні. - Динамічні. - Зорові. - Психологічні. - Ритмічні. - Пальчикова гімнастика. «Казка – це дитинство людства і його мудрість». Тому я часто із Павликом звертаюся до казкотерапії. Вона робить дитину щасливішою. Під час уроків мені допомагає комп’ютер на якому Павло працює з задоволенням. Завдяки йому учень , переглядаючи розвиваючі та навчаючі мультфільми , краще засвоює новий матеріал. Свою роботу я намагаюся спрямувати на те щоб школа для Павла була школою здоров’я і радості. Для мене , як для вчителя – школою творчості, а для батьків – школою спокою. Фото Я хочу щоб наш заклад освіти був територією прогресу, бо прогрес – це розвиток. Розвиток – це здорові діти, це здорова нація. | ||
|
Всього коментарів: 0 | |