Середа, 18.10.2017, 01:25
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Червень » 4 » Астахов Павло
11:43
Астахов Павло

Світова  статистика констатує тенденцію збільшення народжуваності дітей з порушеннями психофізичного розвитку . На жаль , Україна не є винятком із цього процесу. Дані центральної психолого – медико – педагогічної консультації свідчать  про невпинне зростання кількості дітей , які потребують корекції фізичного та розумового розвитку . На сьогодні в Україні таких осіб 12 % від загальної кількості дітей віком до 18 років. Ці діти навчаються у спеціальних школах – інтернатах.

Альтернативою для родини , яка не дає згоди на перебування дитини в інтернатному закладі , часто стає індивідуальне навчання. Серед його незаперечних переваг є :

-          можливість повного врахування індивідуальних особливостей дитини;

-          адаптація програми до зони найближчого розвитку;

-          наявність звичної для дитини обстановки;

-          відсутність негативного впливу взаємодії з іншими дітьми.

Одним із таких учнів із яким я працюю  другий рік є хворий на ДЦП Астахов Павло. У 2014 – 2015 навчальному році цей хлопчик показав значні позитивні  зрушення  у навчанні. Він із задоволенням виконує усі завдання , що я йому пропоную при вивченні нового матеріалу ,закріпленні вивченого.

Цікавим був перший урок «Україна – єдина родина». Павло самостійно може показати прапор , герб України.

У своїй роботі , як вчителя індивідуального навчання я керуюся завданнями початкової школи за А Петерсен.

               1. Активізувати емоції школяра:

                    - Я хочу.

                    - Я відчуваю насолоду.

                    - Я досягаю успіху.

                2. Формувати суб’єктність школяра :

                     - Учень – активний діяч процесу навчання.

                3. Розвивати мислення школяра:

                     -  Думка учня активізується в процесі діяльності.

Інтегрований урок «Лялька -мотанка – домашній оберіг».

В процесі кожного уроку я використовую різні здоров’язберігаючі технології  бо вони є прогресивним методом збереження здоров’я учнів у сучасному середовищі. Це різноманітні хвилинки відпочинку.

- Дихальні.

- Динамічні.

- Зорові.

- Психологічні.

- Ритмічні.

 - Пальчикова гімнастика.

«Казка – це дитинство людства і його мудрість». Тому я часто із Павликом звертаюся до казкотерапії. Вона робить дитину щасливішою.

Під час уроків мені допомагає комп’ютер на якому Павло працює з задоволенням. Завдяки йому учень , переглядаючи розвиваючі та навчаючі мультфільми , краще засвоює новий матеріал.

Свою роботу я намагаюся спрямувати на те щоб школа для Павла була школою здоров’я і радості. Для мене , як для вчителя – школою творчості, а для батьків – школою спокою.

Фото

Я хочу щоб наш заклад освіти був територією прогресу, бо прогрес – це розвиток. Розвиток – це здорові діти, це здорова нація.

Переглядів: 139 | Додав: komlyk | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]